Corona FAQ

Beste gasten, 

Wij zijn weer geopend vanaf donderdag 27 januari 2022! Zoals gewoonlijk met ons lopend buffet all you can eat & drink! Vanaf woensdag 23 maart gelden er bij ons geen maatregelen meer. 

Heeft u vragen? Veel vragen zijn reeds beantwoord op deze pagina. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Één van onze medewerkers staat u dan zo spoedig mogelijk te woord.

Openingstijden 

Wij zijn weer geopend!

Wij zijn geopend van

Maandag t/m Vrijdag van 17.00 – 22.00

Zaterdag en Zondag van 16.30 – 22.00

Tijdelijk op Dinsdags gesloten

Is Wereldrestaurant Beverhof open?

Ja we zijn geopend

Wij hanteren de volgende shifts

Wij hanteren momenteel geen shifts

Is de Kinderspeelruimte open?

Ja, de kinderspeelhoek is open.

Maatregelen 

Kan ik komen met hooikoorts?

Ja, mocht het werkelijk hooikoorts zijn is dat geen probleem, als het niet tot last komt voor andere gasten.

Met hoeveel mensen kan ik komen?

Waar moet ik nog meer rekening mee houden?

Welke voorwaarden gelden er nu?

Tarieven

Wat zijn de tarieven?

2,5 uurs arrangement
Maandags t/m donderdag

Volwassenen € 35,95
8 t/m 11 jaar € 20,95
3 t/m 7 jaar € 11,95
65+ € 33,95

Vrijdag t/m Zondag

Volwassenen € 37,95
8 t/m 11 jaar € 21,95
3 t/m 7 jaar € 12,95
65+ € 35,95

Moeten baby’s ook betalen?

Kinderen vanaf 0 t/m 2 jaar zijn gratis. Vermeld het graag wel bij de reservering zodat we rekening kunnen houden met het aantal plekken. Immers heeft de Maxi-Cosi of kinderwagen ook een plekje nodig en niet bij alle tafels is er voldoende ruimte daarvoor.

Wat is er allemaal inbegrepen?

U rekent een vast tarief af voor het gehele assortiment voor onbeperkt eten en drinken.
( Exclusief alcohol )

Geldt er een speciaal tarief bij 65+?

Indien u 65 jaar of ouder bent krijgt u 2 euro korting.

Geldt er een speciaal tarief bij maagverkleining?

Indien u een maagverkleining heeft dan krijgt u 2 euro korting.

Reserveren

Hoe kan ik reserveren?

U kunt alleen online reserveren door hier te klikken.

Wanneer moet ik het arrangement doorgeven?

De tijdsduur van het arrangement is maximaal 2,5 uur en kan niet verlengt worden. Dit in verband met de beperkte zaalcapaciteit.

Is reserveren verplicht?

Reserveren is verplicht. Houd alstublieft hier rekening mee dat u geweigerd wordt, als u niet heeft gereserveerd of bij verkoudheidsklachten. Reserveer hier online.

Is een tafelkeuze mogelijk bij het reserveren?

Dit is mogelijk, mits u dit op tijd door geeft, en wij rekening kunnen houden met de 1,5 meter afstand van andere gasten.

Hanteren jullie vaste zittingen?

Nee wij hebben tijdelijk geen vaste zittingen.

Dinsdag t/m Donderdag

Openingstijden
16.30 – 22.00

Vrijdag t/m Zondag

Openingstijden
16.30 – 22.00

Shifts:

Shifts:

16.30 – 19.00
17.00 – 19.30
17.30 – 20.00
19.00 – 21.30
19.30 – 22.00

Jarig

Krijg je ook korting als je jarig bent?

De jarige actie is geldig zoals gewoonlijk 3 betalende + 1 jarige.
4 personen in totaal is de jarige gratis.

Ik ben vandaag jarig maar ik ga dit op een andere dag bij jullie vieren. Krijg ik dan ook korting?

Helaas is de jarige korting niet geldig, excuses voor het ongemak!

Tenzij uw verjaardag op een dinsdag valt, en u niet kan komen eten omdat wij gesloten zijn. Kunt u dit inhalen op een andere dag.

Van maandag t/m donderdag.
Inhalen in het weekend niet mogelijk.

Acties

De acties gelden gewoonlijk zoals verjaardag en senioren. Neem voor meer informatie contact met ons op via 0251 – 293570.

Assortiment wereldrestaurant

Tot hoe laat is de keuken open?

Wij zijn geopend tot 22.00 uur.

Is het mogelijk als een deel van ons gezelschap een 3 uur arrangement neemt en een deel een 2,5 uur arrangement.

Het is niet mogelijk om verschillende arrangementen te nemen binnen 1 gezelschap/reservering/tafel.

Wij zijn uitgegeten. Kunnen wij langer natafelen?

Tijdens de verscherpte maatregelen en beperkte zaalcapaciteit door het RIVM is het niet mogelijk om ons restaurant langer te verblijven dan 2,5 uur. De rokersruimte is gesloten.

Wat zijn de mogelijkheden als ik een allergie/dieet heb?

Binnen het standaard aanbod is er voor mensen met een allergie (gluten, lactose, noten) of speciaal dieet (vegetarisch) beperkt aanwezig. Bij binnenkomst kunt u dit aangeven bij de receptie. Een kok zal u vervolgens persoonlijk informeren over welke gerechten voor u geschikt zijn.

Hebben jullie cadeaubonnen/ accepteren jullie dinercheques?

Bij Wereldrestaurant Beverhof kunt u cadeaubonnen kopen tegen elk gewenst prijsbedrag, want liefde gaat toch door de maag! Helaas accepteren wij geen diner cheques/ dinerbonnen/ VVV bonnen.

Is het ook toegankelijk in een rolstoel?

Uiteraard is wereldrestaurant Beverhof rolstoelvriendelijk. Bij de ingang is een lift aanwezig om boven te komen. Eenmaal binnen is het restaurant gelijkvloers en ook is er een invalidentoilet aanwezig. Geef aub aan bij het reserveren hoeveel rolstoelen in het gezelschap zijn, dan kunnen wij rekening houden met de tafelschikking!

Concept 

Wat wordt het concept?

Het concept wordt weer zoals voorheen, zelf bediening langs het buffet dit wel met een mondkapje.

– Vuile borden en glazen worden van uw tafel gehaald.
– Mocht u willen roken, dan kunt u een nummertje halen. ( buiten roken )

Mocht u nog verdere vragen hebben, bel ons dan gerust.

Klantenservice

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Kwaliteit en service zijn zeer belangrijk bij Wereldrestaurant Beverhof. Het spijt ons zeer als u een negatieve ervaring heeft gehad. Indien u een melding/klacht heeft voor ons horen wij deze graag. U kunt ons dit mailen via: info@wereldrestaurantbeverhof.nl. Uw ervaring is zeer waardevol voor ons en we zullen uw melding/klacht met grote zorg in behandeling nemen. Wij streven naar continue verbetering van ons bedrijf.