Veelgestelde vragen

Krijg je ook korting als je jarig bent? 
Ja, alleen de jarige ontvangt 50% korting op zijn/haar arrangement op de desbetreffende dag zelf én alleen op (vooraf) vertoon van geldig legitimatiebewijs. De korting geldt vanaf 4 volwassenen en is uitsluitend geldig voor de jarige.

Hebben jullie ook iets voor kinderen? 
Wereldrestaurant Beverhof is zeer leuk voor kinderen. Zo is er een speciaal op maat gemaakt kinderbuffet en ons toetjesbuffet valt ook altijd zeer in de smaak bij de kleintjes. Daarnaast bieden we een grote kinderspeelhoek waar kinderen (vanaf 3 t/m 11 jaar) al hun energie kwijt kunnen zodat de volwassenen rustig verder kunnen genieten.

Is reserveren verplicht?
Reserveren is niet verplicht. Echter raden we aan om dit wel te doen. Zeker op drukkere dagen zoals vrijdag/zaterdag/zondag. Zo bent u verzekerd van een plaats. Reserveer hier online!

Is een tafelkeuze mogelijk bij het reserveren? 
Het is zeker mogelijk om een voorkeur door te geven, bijvoorbeeld bij het raam, ronde tafel, bij de kinderspeelhoek. Echter kunnen wij deze niet garanderen. Graag hiervoor uw begrip!

Geldt er een speciaal tarief bij maagverkleining of 65+? 
U betaalt de tijdsduur van uw verblijf, ongeacht hoeveel u wilt of kunt eten of drinken. Wij maken hier geen uitzonderingen op.

Wat zijn de mogelijkheden als ik een allergie/dieet heb? 
Door ons grote aanbod aan keuzemogelijkheden is er ook voor mensen met een allergie (gluten, lactose, noten) of speciaal dieet (vegetarisch, halal) genoeg heerlijk eten. Bij binnenkomst kunt u dit aangeven bij de receptie. Wij zullen u vervolgens informeren over welke gerechten voor u geschikt zijn.

Hebben jullie cadeaubonnen/ accepteren jullie dinercheques?
Bij Wereldrestaurant Beverhof kunt u cadeaubonnen kopen voor elk gewenst prijsbedrag, want liefde gaat toch door de maag! Helaas accepteren wij geen diner cheques/ dinerbonnen/ VVV bonnen.

Is het mogelijk als een deel van ons gezelschap een 3 uur arrangement neemt en een deel een 2,5 uur arrangement.
Het is niet mogelijk om verschillende arrangementen te nemen binnen 1 gezelschap/reservering. Wanneer een persoon later aansluit bij het gezelschap zal voor diegene het arrangement wordt berekend waar de groep voor heeft gekozen.

Ik ben op 29 februari jarig. Heb ik dan ook recht op 50% korting?
Mensen die op 29 februari jarig zijn worden zeker niet vergeten bij Wereldrestaurant Beverhof. U kunt uw verjaardag bij ons vieren op 28 februari of 1 maart voor de verjaardagskorting. Korting geldt vanaf  4 volwassenen.

Ik ben vandaag jarig maar ik ga dit op een andere dag bij jullie vieren. Krijg ik dan nog 50% korting?
Iedereen die jarig is en in een gezelschap komt van minimaal 4 volwassenen krijgt 50% korting. Dit is alléén geldig voor de jarige op de desbetreffende dag zelf én alleen op vooraf vertoon van geldig legitimatiebewijs. Hier zijn geen uitzonderingen op mogelijk.

Ik heb bij jullie gegeten terwijl er 1 jarige bij zat maar wij wisten niet van de korting af/deze had geen legitimatie mee. Mogen wij daarom het bedrag dat we hebben betaald voor de jarige later terug vorderen?
De korting is uitsluitend geldig vooraf bij entree op vertoon van geldige legitimatie. Achteraf kunnen wij helaas geen restitutie meer verlenen.

Wij zijn uitgegeten. Kunnen wij langer natafelen?
Natafelen is zeker met een groot gezelschap erg gezellig! Echter betaalt u bij ons niet voor wat u drinkt en eet, maar voor de tijdsduur van uw verblijf. Indien de tafel, na uw gereserveerde tijd, nog beschikbaar is kunt u bij de receptie uw arrangement verlengen tegen een zeer vriendelijk tarief van €2,- per persoon voor elke extra half uur. 

Kan ik gratis parkeren?
Op het Beverplein en de Jacob van Deventerstraat kunt u dagelijks na 18.00 uur en in het weekend gratis parkeren. De tarieven buiten deze tijden om zijn €1,25 per uur.

Kan ik bij jullie op rekening dineren?
Bedrijven en instellingen met een inschrijving bij de KvK kunnen bij ons op rekening dineren. Hiervoor hanteren wij de volgende voorwaarden:

  • Geldig legitimatiebewijs + bijbehorend visitekaartje
  • Getekende betalingsvoorwaarde (deze kunt u tekenen bij binnenkomst)
  • Getekende kassabon

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?
Kwaliteit en service zijn zeer belangrijk bij Wereldrestaurant Beverhof en het spijt ons zeer als u een negatieve ervaring heeft gehad. Indien u een melding/klacht heeft voor ons horen wij deze graag. U kunt ons dit mailen via: kantoor@wereldrestaurantbeverhof.nl
Uw ervaring is zeer waardevol voor ons en we zullen uw melding/klacht met grote zorg in behandeling nemen. Wij streven naar continue verbetering van ons bedrijf.